mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Tuff dag

Kategori: Allmänt

Idag for jag och Algot till stan och skulle göra några ärenden. När vi hade varit på stan en stund ringde en kollega och vi hade tidigare under dagen pratat om att fara och fika på stigs, så då bestämde vi att vi skulle fara dit. Vi hann bara innanför dörren så kräktes Algot, på mattan.. Sa att det hade hänt en liten olycka och pekade på mattan och hon som jobbade sa att det var ingen fara och att dom skulle städa bort det, men det kändes hemskt att lämna det.. Sen lånade jag toan och.sen for vi igen, utan att fika.. Så nästa gång måste jag nog fila dubbelt som kompensation :D 

Algot har mått bra hela kvällen, men jag tyckte att han kändes varm då vi kom hem och då såg jag att han hade 38,7 i feber.. Han har iallafall ätit och druckit bra ikväll och han har varit lika busig som vanligt, kanske lite extra trött men det kan man ju förstå :) 

Nu ska jag sova.. Tror jag :)

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: