mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Länge sen sist

Kategori:

Har haft fullt upp med bröllopsplanering och från början var det hemligt så då var det enklast att sluta skriva :) men nu är det mindre än 50 dagar kvar så nu är det ingen hemlighet längre! 

Hade beställt en bolero att ha på bröllopet ifall det är lite kyligt ute, men det stod "kan levereras om 3 veckor" och jag ringde även kundtjänst och hon sa att den skulle skickas så fort den kom in på lagret. Igår såg jag att den vita var borta från lagret så därför ringde jag idag och dom sa att den var helt slut på huvudlagret och att den inte skulle komma in igen. Jag tycker det är lite konstigt att jag inte fått nåt mail om att min beställning blivit makulerad, men tydligen så gör dom så att när huvudlagret säger att en vara är slut och inte ska komma in igen så får kunden veta det när dom ringer in till kundtjänst för att efterlysa varan.. 

Nu är jag iallafall ute efter en ny bolero och jag funderar på att ta en mörkblå bolero så att det bryter av lite. Men jag vet inte. 

Här är iallafall mina favoriter just nu :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: