mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Jag slutade egentligen jobbet 21.40, men klockan blev 22.10 innan vi var färdiga. Det blev ett litet specialuppdrag :) mätaren visade -24,5 grader och jag skulle tanka innan jag för hem (för att inte bilen skulle frysa ihop igen), den här gången kom jag faktiskt ihåg att tanka så jag tog mig hem utan problem :) 

Idag när jag skulle skjutsa Algot på förskolan så var han inte så nöjd.. Han ville ha med stora traktorn osv och när han inte fick det så lade han sig på golvet och skrek. Fick han iallafall att glömma traktorn när jag frågade om han kunde hjälpa mamma att sopa bron :) han sopade tills han kom på att han ville springa till bilen så då slängde han sopen och sprang! 







Nu ska jag sova! Imorgon har jag mycket jag måste göra :) godnatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: