mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Gott nytt år!!

Kategori: Allmänt

När jag vaknade nu på morgonen så kändes det som om jag hade missat nåt, sen kom jag på att det var tolvslaget jag missat :)
Det är nog första gången det händer, men det gör inte så mycket.. Då kanske jag orkar med dagen istället! 

Igår så åt vi potatis och morötter i ugn och kycklingkebab till det. Sen skulle vi spela Bingolotto. Typ tolv minuter efter programmet började så hade Jonas vunnit en ny lott, vi spelade tvåans bingo och sen gick vi och la oss och jag somnade nog före Algot :)

Dags för en dag på bussen, ska bli spännande att se hur mycket folk det blir :)

Önskar alla en god fortsättning! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: