mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Länge sen sist!

Kategori: Allmänt

Jag kan inte ens komma ihåg när jag skrev ett inlägg här senast, men jag gissar på att det var före bröllopet.
 
Bröllopet var underbart! Det är en dag jag aldrig kommer att glömma. Vi sa ja :) 
Själva ceremonin var underbar
Maten var underbar
Gästerna var underbara
Fotografen var underbar
ALLT var underbart! 
 
Så mycket kärlek och så mycket glädje på en dag <3
 
Vi har många bilder att titta på och det är så himla kul! vi fick över 90 bilder från fotografen och med våran kamera blev det taget ca 1100 bilder så det har tagit ett tag att gå igenom alla bilder.
 
Eftersom att vi kommer att ge en del bilder som julklappar så kan jag inte lägga ut så många här, men några fina kan jag visa :) Tyvärr så gick det inte att ladda upp bilderna som fotografen tog, dom är för stora :( Men det finns ju som sagt fler bilder :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: