mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ja jag är hopplös!

Kategori: Allmänt

Jag är tusen gånger värre än Alfons Åberg! Jag sov dåligt inatt och tänkte lägga mig tidigt ikväll, men Algot var så trött så att han inte orkade sova. Han ville bara kramas men absolut inte sova.. Och när han väl hade somnat så kom jag på att jag hade glömt nåt och sen efter det så var det nåt mer jag hade glömt Och så fortsatte det och helt plötsligt var klockan 23.20.. Men men, jag vet ju att två dagars ledighet väntar efter imorgon :) 

Algot lekte i lekrummet idag och så ropade han "mamma pappappapp" (mamma app app app) och när jag kom in i lekrummet så fann jag min son så här...

Legolådan var tömd över hela golvet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: