mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Som vanligt..

Kategori: Allmänt

Jag är vaken men jag borde verkligen sova.. Jag har ju det där ykb provet imorgon och om jag klarar det så är jag helt klart med mitt busskort! Jag håller alla tummar och tår jag har för att det ska gå bra, men jag tror faktiskt att jag måste göra det en gång till. Jag har inte hunnit sitta och läsa det jag borde, det har helt enkelt varit lite för många saker som har varit så mycket roligare än att sitta och läsa om saker som inte alls är så roliga att läsa om. Nu har jag iallafall kommit igång och när jag har kommit igång med nåt så är det lite svårt att släppa det bara för att gå och lägga sig och sova.. Ska göra lite fler frågor och läsa lite till och sen ska jag sova, kanske hinner läsa lite mer imorgon också men hinner jag inte det så vill jag inte känna att jag är körd för det så därför sitter jag och läser nu istället. Klarar jag det inte imorgon så får jag ta nya tag och boka en ny tid, den finns tider redan första veckan i januari så det känns ok att veta att det går göra en gång till ifall det skulle gå dåligt.
 
Idag har vi varit i Norsjö och träffat mina småsyskon. Vi bytte lite julklappar och sen for vi och åkte brandbil en kort sväng, sen skulle vi äta pizza och det tog ett tag kan man ju säga. Lillasysters kille hann fara på utryckning, komma tillbakas och äta upp sin mat innan dom sista hade fått maten och sen kunde personalen inte ta kritik när dom fick klagomål på den långa väntetiden. Maten var ok, men det är synd att dom inte har nån ordning på beställningarna.. Dom som beställde först fick sist och tvärtom. 
 
Nu har jag inte tid att skriva mer, för nu ska jag läsa och sen sooooova! 
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: