mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Julen närmar sig med stormsteg men jag är klar med alla julklappar så det känns skönt! Jag har inte tänkt baka nåt till jul utan jag har lite smått börjat baka tills jag fyller 30 istället. Känns skönt att ha börjat, men samtidigt lite stressigt eftersom att dagarna går fort och jag har mycket med utbilningen nu. Gjorde precis ett test för att kolla hur jag ligger till och det skulle jag inte ha gjort för nu fick jag lite smått panik! Nä, men så fort jag klarat uppkörningen så ska jag ta tag i ykbn till 100%.. Det negativa är att det är just kring jul jag har min uppkörning och ykb provet är inbokat 6 dagar senare, men vi får se hur det känns lite längre fram. Prio 1 är att klara uppkörningen och allt annat får jag ta senare :) 
 
Algot var väldigt trött ikväll så han somnade efter bara några minuter. Kanske skulle ha lagt mig för att sova jag också, men det är svårt när jag har så mycket som jag vill ta tag i och så mycket som jag vill hinna.  
 
En sak som känns bra är att vi har bokat bio nu. Jag och Jonas ska gå och se "En man som heter Ove" och som vi har längtat efter den filmen! Vi lyssnade på ljudboken i somras och den var verkligen superbra. Om filmen bara är hälften så bra som boken så kommer den ändå att vara sevärd..
 
Nu ska jag hänga tvätt, starta ny tvätt och paketera mina kakor! 
Godnatt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: