mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Jag lyckades!

Kategori: Allmänt

Det gick inte helt problemfritt, men jag klarade det ändå! Inom en vecka  kommer jag att få hem mitt nya körkort med en extra bokstav! :) så skön att det äntligen är klart! Nu är det bara en grej kvar och det är ykb provet.. Så när Jonas pch Algot hade somnat så gick jag ner och gjorde lite frågor på datorn. Bara några dagar tills provet och jag har nåt att göra varje dag, så jag måste verkligen tvinga mig själv att sitta ner och läsa istället för att göra sånt som kanske känns lite roligare just nu. 

Nu ska jag försöka sova.. Jobbar kväll imorgon och sen är jag ledig ett par dagar :) 



Algot klättrade upp på sin pall och sa "Aiidot uppe" :) han pratar mer och mer för varje dag som går. Våran älskade lilla (stora) kille <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: