mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Trött nattuggla

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft ett mini-kalas för Algot, vi passade på att kalasa då kusinen från Göteborg är här på besök. Algot har busat som vanligt och han fick flera fina paket idag även om det nästan är 3 veckor kvar tills han fyller år. 

Det finns så mycket här hemma som måste fixas så jag vet inte vart jag ska börja. Vi måste skaffa en grind så att vi kan flytta upp sovrummen och Algots säng är inte färdig än, men nu har vi färg som ska vara bra iallafall.. Sen så ska vi sy gardiner (och med vi menar jag jag) och hyllor och förvaring till Algots nya rum ska införskaffas.. Så om vi har tur kanske vi är färdiga innan semestern ;) 

Nu ska jag sova, men först blir det lite bilder från dom senaste dagarna :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här: