mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt

Kategori: Allmänt

Eftersom att vi har en tvååring här i huset nästa vecka så har jag nu fört över bilder från kameran till datorn så att jag ska kunna välja ut nåt fint kort att skicka in till norran. Kom nyss hem från jobbet, men jag tänkte göra bort det innan jag lägger mig så att det är gjort och då går det ju kanske lite fortare att bestämma bild och skicka in :) Är trött som tusan, men jag är snart klar så då är det min tur att sova en stund :) Ledig imorgon och då ska jag passa på att göra massa saker som jag inte hunnit i veckan, och som sagt så har vi en tvååring nästa vecka så det är ett par saker som måste göras innan dess..
 
Här kommer några bilder från påsken. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: