mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Nu är det helg

Kategori: Allmänt

För mig! 

Nu har jag jobbat mina åtta dagar i sträck så nu tar jag helg i tre dagar, sen jobbar jag en och är ledig sex dagar :) jag har inte bloggat på ett tag, men nu är det daga igen. Algot busar på som vanligt och han är så otroligt tjurskallig så ibland blir det lite roligt. För några dagar sen så försökte han sätta på nappen till nappflaskan på hans vattenflaska, det gick inte riktigt som han hade tänkt men han gav sig inte utan försökte gång på gång :) 








Idag tänkte jag inte en Algot nån macka till frukost eftersom att han bara brukar ta en tugga eller två när han är nyvaken. Smörade en macka till mig själv och tog en tugga, Algot såg min macka och ville smaka och sen såg jag inte den nå mer. På några minuter hade han ätit upp hela mackan :) 

Sen så köpte jag en resväska till Algot igår.. Han måste ju ha nåt att packa sina leksaker i då vi ska till Göteborg :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: