mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Måndag och ny vecka!

Kategori: Allmänt

Imorse lämnade jag Algot på förskolan halv nio och sen for jag på gymmet på badhuset. Där blev det en halvtimmes kondition och sen orkade jag inte göra så mycket mer. Jag kan inte med så många maskiner där så därför blev det bara kondition, det är typ bara cykel och löpbandet jag kan. Det är mer än 4 månader sen jag tränade sist så det var verkligen behövligt.. Hädanefter tror jag att det får bli en vana att fara på gymmet när jag lämnat Algot, jag passerar ju liks där påväg hem.
 
Nu ska Jonas fara på jobbet och jag ska fara och hämta Algot och sen blir det ett besök på liten och stor :) 
 
Ha en bra dag! :) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: