mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ledig!

Kategori: Allmänt

Den här veckan hade jag bestämt mig för att tacka nej ifall jag fick nån jobbförfrågan, men passande nog så har jag inte fått nån :D idag har Algot varit på förskolan i fem timmar så jag hade lite egentid. Kommer knappt ihåg när jag hade det sist :) jag hann baka, dammsuga, tvätta kläder, vika tvätt och börja sortera bort sånt ingen använder. Hann även ringa massa viktiga samtal och duscha i lugn och ro. Flera gånger tittade jag på klockan och tänkte "snart vaknar han" innan jag kom på att han var på förskolan. Det var rätt skönt när han kom hem igen så det blev livat här hemma :) 

Algot fick besök av grannarna idag. Dom lekte massor och fick fika så klart. Jag är ledig imorgon och på torsdag och sen jobbar jag fredag innan jag blir ledig igen. Får se vad jag och alpt ska hitta på imorgon, om vädret tillåter kanske vi tar en promenad eller nåt. :) 

Nu är jag jättetrött, orkar inte ens hålla uppe ögonen längre så nu säger jag godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: