mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

En händelserik dag

Kategori: Allmänt

Medan Algot var på förskolan så hann jag till stan en sväng. Köpte färg till hans tripp trapp stol och växasäng (både stolen och sängen ska bli röd), fyndade en mössa till Algot för en tia och sen så handlade jag lite på Coop innan det var dags att hämta buspojken <3 just ja, har även lämnat in en ledighetsansökan för julafton. Vet inte än om jag har nåt pass på schemat då, men jag vill verkligen vara ledig julafton så därför sökte jag ledigt redan nu :)

Algot har haft en busig dag idag och jag har tagit många bilder :)

På första bilden så har han mössan som jag köpte för en tia :) så himla söt han blev i den!










Kommentarer


Kommentera inlägget här: