mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Husvagn!

Kategori: Allmänt

Det blev så att jag jobbade även lördag, fick ett haparandapass och som säger jag helst inte nej till :) hann tillochmed in en snabb sväng på Ikea! 

Igår så hade vi dragit husvagnen till burs (eller ja, Jonas och Algot hade dragit den dit). Vi ville testa sova en natt i den för att se om Algot fortfarande tyckte om att sova där, och det gjorde han. Men 06.10 så väckte han mig genom att ställa sig i sängen, klappa med handen på spegeln och säga "uh! uh! uh!" :) kan ju säga att jag inte var så himla pigg då, men fick mig två ordentliga vilostunder under dagen! 9 arbetsdagar i sträck tar på krafterna..










Kommentarer


Kommentera inlägget här: