mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Hoppas..

Kategori: Allmänt

..att algot sover ett par timmar till för annars blir det här inte bra :/ igår på jobbet så fick jag ordentligt flimmer för ögonen, jag såg ingenting. Jag kom genast ihåg hur det var när jag var 16-17år och hade ett par ordentliga migränanfall. När vi kom till Umeå så vilade jag hela rasten och då kändes det bättre, men huvudvärken fanns där under ytan. När vi kom till stan så hade jag lite huvudvärk så därför blev det en lugn bilresa hem. Kom hem vid ett och somnade ca 01.30.algot vaknade 03.40.. Jonas hade inte hunnit fara då så har gjorde en flaska, så nu sover gossen igen :) hoppas han sover några timmar till så att jag också får sova (blev självklart pigg nu när Algot vaknade). Hoppas jag slipper migrän ikväll iallafall. Nu blir det godnatt för mig också.. 

Haha, den här bilden är från igår då vi var och firade morsdag på tatung :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: