mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Jobbig dag på jobbet

Kategori: Allmänt

Men vad gör det när man har världens finaste och underbaraste familj? 

Jag är fruktansvärt trött idag, har hållit igång hela dagen och hela kvällen har jag haft "myrkryp" i fötter/vader.. Tror inte riktigt stt jag är van att stå så mycket som det blev idag. Hämtade Algot hos farmor och farfar. (Som i sin tur hämtat han från förskolan). Kom hem och gav finaste lillprinsen ett bad, sen fick han på sig en pyjamas och sen åt han sin flaska och sen somnade han. Han var också trött, men det blir man mig när man lekt och busat en hel dag :) 

Igår så bakade jag världens enklaste rabarberkaka och eftersom att jag tog gårdagens rabarberkaka till jobbet idag, så gjorde jag en ny kaka som vi kan fika imorgon! Jonas är ledig, jag är ledig och Algot är ledig <3 men så jobbar jag 05.15-17.22 på fredag, 12.48-18.41 lördag, 17.04-23.16 söndag och 17.01-23.11 måndag innan det är dags för lite ledighet igen :)




Nu ska jag flytta tvätten till torktumlaren och sen ska jag sova! Har varit vaken sen 05.45 imorse så nu "svider" det under ögonlocken..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: