mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Vila i massor

Kategori: Allmänt

Det är vad jag ska göra nu.. Hade egentligen jobb idag, och jag ville verkligen jobba men så kom febern igårkväll. Två timmar efter jag hade tagit Alvedon så hade febern ökat från 37,9-39,4 så då erkände jag mig besegrad. Har haft en jobbig natt med dålig sömn och riktigt konstiga drömmar och febern har pendlat ordentligt under natten. Klockan nio imorse hade jag 39,1 så då kände jag att det var tur att jag inte hade farit på jobbet :) har fortfarande feber och är helt slut så nu ska jag VILA! Algot och Jonas for till Jonas föräldrar så jag har några timmar nu då jag kan ta det jättelugnt och bara vila :) 


Sötnosen har hittat granen, vilken tur att den snart är nere i källaren igen :) 3 månader och 12 dagar kvar tills Algot fyller 1 år! Då blir det kalas :) tiden springer iväg.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: