mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Vart är min major?

Kategori: Allmänt

Min kenwood kitchen major (min bästa vän i köket) hoppade ju ner i golvet typ 10/12 eller nåt sånt och då vi hade försäkring på den så lämnade jag in den och det skulle ta ca 2-3 veckor, men jag skulle inte räkna med att hinna få tillbaks den innan nyår. Nu har 24 dagar gått av januari och jag har inte hört ett pip. Man brukar kunna kolla på elgigantens hemsida och se vart sakerna håller hus, men när jag knappar in numret som jag har fått så står det inte mer än att jag har lämnat in min major och att den är påväg till verkstad. Så senare idag ska vi fara förbi och fråga dom vart den är :) 

Algot har feber :( han fick feber igår förmiddag och den vill inte riktigt försvinna, inte ens med alvedon. Det är första gången han har feber och jag hoppas att den försvinner snart. Nu ska jag vila lite, det gäller att passa på för Algot sover inte bra just nu. :( godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: