mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Algot verkar vara på bättringsvägen nu. Ingen feber och så har han fått mediciner. Troligtvis så har han förkylningsastma, men eftersom att både jag och Jonas har astma så kan det vara så att han också har fått det. Han ska behandlas ett par månader nu och sen får vi se vad läkarna säger. Algot vill helst inte låta mig ge han medicinen men förhoppningsvis kommer han snart på att det är nåt bra med den där otrevliga masken. 

Igår var vi till stan och gjorde bort lite ärenden till helgens sparkfest! Hittade en fleecejacka som Algot kan ha i bilen, den var på rea så jag gjorde ett riktigt fynd! Sen var vi på åhlens och där köpte iris ett par jättetuffa byxor till Algot :) 

Har väldigt mycket som ska göras idag. Svärfar har beställt en tårta dom han ska hämta ikväll och min lillebror fyllde år igår så vi ska fira han med en tårta imorgon så det ät nog bäst att sätta igång med nåt. Ska hinna städa också så jag skulle behöva lite fler timmar på detta dygn :) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: