mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Kan inte somna..

Kategori: Allmänt

Nu har hostan hittat till mig också.. Algot fick hostmedicin idag så förhoppningsvis ska hans hosta försvinna snart, eller åtminstone bli bättre så att han kan sova ordentligt. 

Vi var en trött familj idag.. Efter middagen så somnade vi alla tre :) är jättetrött men så fort jag lägger ner huvudet så kommer hostan :(  

Jag har kollat lite på vad jag önskar mig i födelsedagspresent, jag fyller år om liten mindre än en månad. Så då blir det massvis med fika, jag fyller ju "bara" 28, men det är värt att fira ändå :) jag längtar tills jag fyller 30, då ska jag ha 30 sorters kakor! 

Just nu finns det 3 saker jag önskar mig i present men mest av allt så önskar jag mig ett halsband med Algots namn på, typ ett sånt här. 

Och sen så har jag länge velat ha bakboken "sockerchock" av Christina Gyllner, hon vann tävlingen "hela Sverige bakar" 2012. 

Och den tredje saken jag önskar mig är ett presentkort på vattengympan på badhuset :) vill ju komma igång med lite träning och då är vattengympa ett bra alternativ! 

Nu ska jag sova! Är så trött att ögonen åker igen, får försök kämpa emot hostan så att jag hinner somna.. Verkar vara nån slags turboförkylning jag har åkt på, får bara hoppas att den går över lika snabbt som den kom.. Vill ju kunna jobba i helgen :) 

Godnatt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: