mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt

Kategori: Allmänt

Hade en gräddfil som hade bäst-före-datum idag/igår, så jag slängde ihop en kanelbullesockerkaka för i den ska det vara en 3:a gräddfil :) när den var färdig så sorterade jag lite i Algots lekhörna, han har redan massor med leksaker och grejer att pyssla med, men just nu är hans favoritleksak en fantaflaska med ris i :)


Fick reklam från burträsk badhus idag och dom har ju massa roliga träningspass som jag vill testa, inte bara vattengympa.. Jag är riktigt peppad på att få komma igång och så fort förkylningen gått över så ska jag testa ett pass eller två :) Nu ska jag sluta vara lat, nu ska fläsket bort!

Godnatt

Kommentarer

  • janna säger:

    Åh att vi inte tänkt på de! Ska testa fylla en flaska med ris imorgon:)

    2014-01-11 | 02:07:05
  • janna säger:

    Åh att vi inte tänkt på de! Ska testa fylla en flaska med ris imorgon:)

    2014-01-11 | 02:07:06

Kommentera inlägget här: