mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Förkyld igen :(

Kategori: Allmänt

Algot är jättetät i näsan och så har han hostan från h-vetet.. Hoppas att den här förkylningen inte håller i sig lika länge som den förra och hoppas att han slipper feber. Just nu sitter vi och tittar på bamse, Algot är mycket nöjd över filmvalet :)

Jag har gjort matlådor med köttfärsbiffar och mos eller makaroner och dom ska ner i frysen! Sen ska jag nog göra några fler matlådor så att det finns :) men får se om det blir fler ikväll eller om jag sparar lite tills imorgon :) 

Nu ska jag byta på lilleman och sen ska han få sig ett bad! Han älskar att bada och plaska. Jag har bestämt att fara med Algot till badhuset när han blivit frisk, tror han skulle gilla det :) 

Ska jag ta det här som en pik att han vill ut?


Algot och farfar läser en bok :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: