mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Bravo!

Kategori: Allmänt

La mig i sängen före 23, men då fick jag massa idéer i huvudet och så började jag tänka "ska bara" och så började jag plocka bort lite i köket. Så nu har jag gjort matlista, startat en tvätt, plockat ihop Algots leksaker (det börjar bli en del), och så har det blivit lite annat också :) matlistan ligger på bordet och väntar på att Jonas ska komma hem. :)

Haha, på tal om leksaker.. Algot fick en ny leksak idag när Vi var på Konsum :) han gillar den..

Algot åt päron hos farmor och farfar :)


Igår testade han en ny hatt :) och fick smör på huvudet på köpet! 


Nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: