mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Sömn?

Kategori: Allmänt

Det har blivit väldigt lite sömn dom senaste veckorna, Algot har varit orolig och jag har inte kunnat somna. Igår fick jag lite migränkänning under kvällen så jag la mig rätt tidigt, somnade nog före halv tio igår.. Så nu ligger jag vaken och är pigg som en mört.. Jaja.. Så kan det bli ibland, somnar nog snart igen men just nu verkar det omöjligt.

13 dagar kvar till jul och Algots julklappar är helt klara nu, han får rätt många i år (men tror det blev färre än förra året) :) 

Första advent var vi hos en fotograf. Tredje gången vi varit hos henne och vi är så nöjda! Jag kan inte fatta att våran lilla pojke blivit så stor. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: