mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Ett pass kvar..

Kategori: Allmänt

Börjar 05.15 imorgon och då åker jag med bussen mot Luleå. I vanliga fall så sitter jag där mellan 8-15 (har städ av fika rum osv också så jag är inte bara ledig.) Men imorgon är det inte som vanligt. Chefen i Luleå ringde ikväll och hade kris, han kunde inte få ut nån som kunde åka till Umeå och frågade om jag kunde åka kl 11 istället för 15, så då sa jag att jag kunde göra det. Ska bara åka å vända i Umeå, men blir ändå senare än vad jag skulle ha varit. Det har varit en tuff vecka, men nu har nedräkningen inför helgen börjat. :) 

Ska försöka sova nu, men det är inte lätt. Jag är så rädd för att försova mig så då är det svårt att slappna av. 

Haha, för nån dag sen så satte sig Algot i fåtöljen, men där blev han inte länge. Istället gick han och satte sig på bilen och tittade lite på filmen från den :) 



Godnatt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: