mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Lat?

Kategori: Allmänt

Oj så irriterande! Jag hade skrivit klart mitt inlägg och sen när jag skulle lägga till bilder så då försvann all text :/ iallafall så hade jag skrivit att Algot har varit väldigt trött idag, men det kanske inte är så konstigt eftersom vi varit på liten och stor. Man blir ganska trött av alla ljud, men roligt är det. Sen så provade vi att ge Algot lite potatis och vi gjorde missen att ge han den före han fått flaskan så han ville inte ha det, men jag ska prova igen imorgon. En liten stund efter han hade ätit så fick han en majskrok och det gick bättre :)

Mina pojkar sover så jag har lite tid över för mig själv ikväll, fördriver tiden i soffan och så ska jag starta en tvätt :) imorgon blir det full rulle :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: