mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Trött liten kille <3

Kategori: Allmänt

Klockan ett var vi på BVC, det var dags för Algot att få sitt 6 månaders vaccin. Han var så duktig och han har väl mått ganska bra efter sprutan, förutom lite lite feber. Hoppas febern inte blir värre än så här och så hoppas jag att han får sova gott inatt :) blev lite förvånad ikväll. Jag hade förberett mig på att han skulle bli lite ledsen när jag tog bort plåstrena, men han började tokskratta istället <3

Försökte baka kakor ikväll, men dom blev misslyckade.. Dom smakar väldigt bra men dom ser inte ut som dom ska. Jag lyckades få degen lite lös så dom flöt ut och blev brända i kanterna.. Ska prova baka dom någon annan gång och se om det går bättre då :)

Nu ska jag fortsätta se Chicago fire! Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: