mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Shopping med farmor!

Kategori: Allmänt

Idag har jag, Algot och farmor varit på stan och shoppat. Det blev 6 bodys, 3 par byxor, 3 pyjamas, en tröja, en stickad kofta och ett par mockasiner till Algot :) han kommer bli så stilig, men det är ju som man brukar säga: "allt klär en skönhet" :) 

Imorgon ska jag och Algot till Norsjö och sova där, vi ska till Malå över dagen och träffa min storasyster Jenny och hennes två döttrar och det ska bli väldigt trevligt :) har packat hela kvällen och snart är allt klart för avfärd, så det enda jag behöver göra imorgon är att göra mig och Algot klar och sen kör vi iväg mot Norsjö :) 

Ööö, dom har gjort om appen till bloggen så jag hittar inte hur man lägger ut foton, orkar inte leta så mycket heller, ska göra klart allt istället.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: