mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Hahaha!

Kategori: Allmänt

När Algot leker så gör han det fullt ut :) han har varit väldigt "pratsam" och aktiv idag. Han snurrar runt i sitt babygym och ikväll lekte han orkan igen, den här gången körde han fast lite så han blev väldigt arg :) sen så köpte vi en massa ringar som man kan bilda kedja av (och massa annat) på barnens hus igår och han gillar verkligen att leka med dom också :) men jag förstår han, för dom är färgglada och går bra att tugga på!

Imorgon tänkte jag baka bullar så att det finns i frysen, det är ju trots allt kanelbullens dag på fredag och då måste man ha bullar :) kanske händer att jag gör några krämbullar också, det beror på hur bra det går att baka bullar ensam med Algot :)

Idag så var jag till stan och fikade med Maria och Hugo. Det är så roligt att träffa dom och det skiljer ju bara en vecka mellan Algot och Hugo :) Dom växer så fort båda två! Tiden springer verkligen iväg, och i slutet av denna månad så har jag och jonas varit föräldrar till världens goaste pojke i 6 månader, ett helt halvt år.. :) våran lilla prins, den finaste som finns! <3

Bildbomb från idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: