mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Full rulle..

Kategori: Allmänt

Algot har faktiskt blivit bättre i näsan, han är inte alls lika tät nu och han är lite piggare. Kan vara all sömn igår som gjorde susen, får iallafall hoppas på det. Imorgon blir det full rulle! först så ska jag till frisören klockan 11 och sen så ska jag vara i stan klockan 13, så det blir lite tight men det borde gå. Jag har packat ihop och förberett allt som jag ska ha med mig så det borde inte bli några problem :) Men som vanligt så vet jag inte hur jag ska klippa mig.. När jag väl sätter mig i frisörstolen så brukar det bli samma vanliga frisyr, men vi får se.. Den här gången ska jag försöka att inte ta så mycket på längden, jag har ju fått väldigt långt hår på sista tiden och det trivs jag med. Men samtidigt så gillar jag frisyren som jag "brukar" ha :) 
 
Nä , nu orkar jag inte skriva mer.. Tänkte starta en tvätt och göra lite annat innan jag lägger mig, men nu ser jag ju att klockan är ganska mycket.. suck.. det är bara att rappa på och sen gå i säng så att jag hinner sova lite :)
 
Det blir inga nya bilder idag eftersom att jag bloggar från datorn och där har jag bara "gamla" bilder, men det kanske duger det också? 
 
Godnatt
 
 
 
En liten Algot, det är knappt man kommer ihåg att han har varit så där liten : ) 
 
Den här bilden är från Alvas dop den 18/5, Algot var nästan en månad :)
 
Den här bilden är från midsommarhelgen i Piteå, här var han nästan två månader gammal.
 
Här var vi med husvagnen i Sundsvall, Algot var tre månader gammal.
 
På den här bilden var han ca fyra månader, han växer så det knakar :)
 
Stora killen! Nästan fem månader gammal på den här bilden, det är den nyaste bilden som är inlagd på datorn :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: