mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Övertrött?

Kategori: Allmänt

Algot har inte sovit så mycket under dagen så jag hoppades på att han skulle somna tidigt och sova som en stock.. Men så blev det ju inte så klart. 


Algot blev tyst en stund och sen så hörde jag ett gapskratt och när jag tittade till han så låg han på mage och visst ser han väääldigt trött ut? Not!

Sen gick det en stund och jag trodde nästan att han hade somnat, låg och tittade tv och så helt plötslig så här jag ett dadadadada och så ser jag det här :)

Sen tog det ungefär en kvart och då såg det ut så här :)


Men han sover oroligt och vaknar mycket :/

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att Algot får sova bra resten av natten. 

Godnatt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: