mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Kräk-kväll

Kategori: Allmänt

Algot kräks ganska mycket ikväll.. Det var samma sak igår. Han åt nattflaskan och sen började det! Igår fick jag byta örngott flera gånger och idag är det mina kläder som drabbas, men det finns ju tvättmaskin! Men jag tycker synd om lillkillen som inte får må bra, eller han visar ju inte direkt att han mår dåligt, men han kräks ändå. 

Imorgon ska jag baka lussebullar! Jag har varit sugen på det länge så nu blir det äntligen av! 

Sitter och tittar på inspelade avsnitt av svenska Rivieran och längtar tills nästa sommar då vi ska tillbaks till pite havsbad!

Nu ska jag lägga ner våran gosiga gosse, han har somnat i min famn :) 
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: