mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt

Kategori: Allmänt

Nu ger jag upp för idag. Idag har jag ringt ett par samtal och fixat lite så imorgon ska ringa min chef och boka in mitt första arbetspass :) blir lite nervös eftersom att jag inte har jobbat på drygt 7 månader och det känns som om jag har glömt allt! Det nya biljettsystemet hade bara funnits i två veckor när jag gick på föräldraledighet så det blir en ordentlig utmaning.. 

Har förberett lite inför morgondagen så nu tycker jag att jag kan sova med gott samvete :) algot sover lite oroligt inatt (tredje natten i rad), men lite ska jag nog hinna sova innan han vaknar och är hungrig. 

Godnatt




Kommentarer


Kommentera inlägget här: