mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Helgen är här!

Kategori: Allmänt

Det är skönt med helg, för då får vi vara tillsammans hela familjen hela dagarna :) men ikväll ska Algot få vara hos farmor och farfar en stund, för vi ska på julbord med Jonas jobb :) 

I torsdag så var jag i stan och på lindex hade dom 20% på hela köpet (bara i torsdags tyvärr) och jag ångrar verkligen att jag inte köpte den där onepiecen till algot. Jag har kollat på den i flera månader men det har aldrig blivit av och nu finns det bara en kvar i storlek 80.. Varför köpte jag den inte? Jajaja, det är lätt att vara efterklok :)


Visst är den fin? :) 

Men finast av allt är ju våran lilla kille, som inte är så liten längre. Vart tar tiden vägen? Längtar tills nästa besök på BVC, ska bli kul att se hur stor han har blivit :) 





Haha, höll på att skriva godnatt eftersom att jag alltid brukar blogga på kvällen då jag ska sova! 

Ha en trevlig lördag allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: