mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Nu är han döpt!

Kategori: Allmänt

Algot har blivit döpt idag och han var väldigt duktig hela dagen :) han har fått mycket fina presenter idag och han är väldigt glad över alla snälla människor som har firat han idag :) jag höll på att skratta ihjäl mig i kyrkan Idag. Jag, Jonas och Algot stod framme vid prästen och just innan han skule få vattnet över huvudet så började det smattra i baken och det ekar inte lite i en stor kyrka kan jag säga :D
 
är hos Peter och Sarah och har stulit deras iPad för en kort sekund. Algot har provat sin nya bumbo babysitter som han fick idag och jag tror att han gillade den! Har tillochmed lyckats få med han på bild när han sitter i stolen (är inte så teknisk när det gäller såna här nymodigheter ;)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: