mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Muffins till mamman :)

Kategori: Allmänt

I våran frys finns det oftast bullar eller muffins och det är ju bra att hitta ifall man får nåt besök, men nu när jag ska vara mjölkfri så blir jag utan. Därför kan det vara bra att även ha nåt mjölkfritt alvernativ i frysen, så ikväll har jag bakat mjölkfria chokladmuffins :)

Tror att jag ska starta en film snart, Jonas är nog inte färdig förrän om nån timme så det var tur att vi vilade tidigare idag :)

I torsdags så fick Algot ett jättefint förkläde av en av Jonas fastrar så idag försökte jag fota det :) men det var lite svårt då Algot hela tiden försökte stoppa det i munnen :D tänkte även lägga ut en bild på när Algot pratade med farmor i telefonen. Han höll tillochmed i luren helt själv, men han sa inte så mycket utan lyssnade mest på när farmor pratade :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: