mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Nä, jag ska snart försöka sova igen men just nu är jag som Alfons Åberg.. Ska bara.. :) ska bara göra klart lite mat så att det finns nästa gång Algot vaknar och är hungrig.

Algot vaknade ca 01.30 och var hungrig och när han hade ätit klart så somnade han och jag hade just precis lagt han i sin säng när jag hörde ett konstigt högt ljud. Några sekunder senare hörde jag samma ljud men ännu högre och det lät som en lastbil eller nåt. Algot vaknade till lite men jag lyckades få han att somna innan han hade vaknat ordentligt. Ljudet fortsatte med jämna mellanrum så jag gick till fönstret och kollade ut och vad tror ni jag fick se? Jo, dom sätter ut plogpinnar och ljudet jag hörde var varje gång dom borrade för att sätta ner pinnen, kollade på klockan och då var den 02.10.. Tur att Algot är duktig och rätt så van "oljud" :)

Nu ska jag lägga mig ner och snarka ikapp med Algot, Jonas ska snart stiga upp för att göra ett sista arbetspass före helgen :)

Jag känner mig väldigt lycklig lottad! Jag har min stora prins och min lilla prins och dom gör mig lycklig båda två ;) jag har verkligen haft tur som fått så fina prinsar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: