mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Är det över?

Kategori: Allmänt

Ska man våga hoppas att magsjukan är borta eller är det förtidigt att ropa hej? Algot har inte kräkts sen tisdagkväll och än mår jag och Jonas bra, men jag är rädd för att jag kommer åka dit den här gången. Magsjuka är fan inte kul! 

Idag har vi varit i Umeå och övningskört :) det var så många rondeller så att jag tappade räkningen direkt vi kommit dit :D men det var kul att testa köra där man aldrig kört (med buss) förut. Blev lite shopping och nu är snart alla julklappar inhandlade :) lite pyssel och några små inköp och sen är allt klart.

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att det går bättre inatt. Igår hade jag en fullmåne som höll mig vaken. 

Gammal bild, men tömde telefonen igår så har nästan inga bilder kvar.



Kommentarer

  • Catrin Monica Sandberg säger:

    Skönt att nästan alla julklappar är färdighandlade :)

    2015-12-09 | 19:57:13
    Bloggadress: http://catrinmonica.devote.se

Kommentera inlägget här: