mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Kände mig inte redo för att sova när jag kom hem så jag plockade bort lite och startade en tvätt och sen plockade jag fram lite av det jag behöver när jag ska bara imorgon. Det är exakt 4 veckor kvar tills jag fyller (men kalaset blir två veckor senare) och jag har bara bakat 5 sorters kakor.. Så ja, det innebär alltså att det är 25 sorter kvar att baka.. Haha! Vad har jag gett mig in på?! Jag vet att Ingen kommer orka 30 sorter, men jag vill ändå hålla det jag lovade för tre år sedan :) 

Dumlesnittar <3

Det är ju riktigt kallt ute nu, så kallt så att min bil frös ihop igårkväll påväg hem från jobbet. Tur att jag har världens bästa svärfar som ryckte ut och skjutsade hem mig :) har en jobbkväll kvar innan jag får helg och sen börjar jag jobba igen 05.15 på måndag. 

Nu ska jag sova så att jag orkar stiga upp i tid imorgon :)
Godnatt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: