mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Här händer det inte mycket..

Kategori: Allmänt

Kan bero på att det har varit alldeles för fullt upp med andra saker :D jag har bakat en hel del så nu har jag hunnit hälften av det jag ska hinna. Tyvärr så har jag inte kunnat baka nu på ett tag pga magsjuka :/ både Algot och Jonas har haft magsjuka så nu är det bara jag kvar.. Usch å blä å fy!! 

snart är sista dagen som 29 åring här och det känns bra :) jag är redo att bli äldre! men jag har märkt att jag inte kan smyga längre, det faller ner grejer när jag vet att jag måste vara tyst och det måste ju bero på åldern? Eller? :D 

Google är min bästa vän men samtidigt min största fiende.. Jag blir exakt som Alfons Åberg.. "Jag ska bara" :) 
Nu ska jag sova så jag orkar jobba kväll :)

Godnatt 

Algot hjälpte mig att bygga ihop en kallax-hylla ikväll  :D han var väldigt hjälpsam men han var nog bäst på att vara i vägen.. :) men han är ju så fin! Lillprinsen våran <3 


Vi var ute och busade en liten stund igår, Algot hade jättekul 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: