mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Usch å fy å blä

Kategori: Allmänt

I fredags fyllde jag 30 år och igår skulle det vara sparkfest i byn och vi skulle göra varmrätten men tidigt på lördagmorgon så var det min tur att få magsjuka :/ hela dagen igår så låg jag och vilade och sen somnade jag vid tio igårkväll och sov till fem, men sen var det kört för då kände jag hur ont i kroppen jag hade så nu ligger jag på soffan och tittar på Emil för det var den filmen som satt i :) 

Algot är så gullig :) igår när han kom hem från farmor och farfar så kom han fram till mig och blåste på huvudet för att det onda skulle försvinna. :) det var nämligen huvudvärken och febern som var värst igår. Känner mig lite bättre idag, men jag är trött och har ont i hela kroppen. 

Nu ska jag titta lite på Emil och försöka vila lite innan Algot vaknar <3 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: