mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Min tredje morsdag

Kategori: Allmänt

Idag har vi firat morsdag och det är min tredje morsdag. Vi började med ett besök på min pappas grav när vi liks var i Norsjö. Algot hade med sig en liten lastbil som han vägrade släppa, han klappade älgen som stod bland pappas blommor och när vi skulle gå så sa jag "ska du vinka till morfar" och självklart skulle han det. 
Älskade pappa, du är så saknad här på jorden. Det är obegripligt att det snart gått nio år sedan du dog, dagarna springer iväg och blir till månader och år men minnena vi har av dig dom stannar kvar. Eftersom att vi inte kan skapa nya minnen tillsammans med dig så får vi vårda de vi har <3

Sen for vi och åt middag tillsammans med min mamma och mina syskon med respektive och även Jonas föräldrar var med så båda mina mammor var på plats på samma gång! När vi kom hem efter middagen så körde Algot lite lastbil, men jag undrar vart han får allt ifrån?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: