mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Jobb jobb jobb

Kategori: Allmänt

Det har blivit rätt mycket jobb nu och därför har det blivit lite bloggat eftersom att jag inte har nåt spännande att berätta :) nu börjar jag iallafall närma mig slutet av denna arbetsvecka och efter morgondagens pass har jag en ledig dag innan jag ska jobba en dag (sen är jag ledig en och jobbar en dag och sen är det helg) :) Nu är det mindre än två veckor kvar tills Jonas fyller år, så snart måste jag börja baka så att det finns några kakor att bjuda på :) 

Algot har äntligen fått sin present ihopskruvad, han fick en rutschkana av farmor och farfar när han fyllde år och det blev en hit (minst sagt). Han skulle nog kunna åka den hundra gånger om dagen utan att bli less!








Nu ska jag sova, är helt slut efter den här helgen. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: