mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Det märks..

Kategori: Allmänt

..att jag börjar bli gammal.. :) igår efter vi hade varit i Piteå så följde vi med lillasyster till deras husvagn och där glömde jag min handväska (som jag typ aldrig har med mig i vanliga fall) och i handväskan låg bland annat min mobilladdare och eftersom att jag har en iPhone så är batteriet inte så bra, så direkt jag hade pratat med Mathilda och fått veta att hon hade hittat väskan så stängde jag av telefonen för att spara det lilla ström som fanns kvar :) så nu ska jag å Algot fara och möta upp Mathilda m familj och hämta min väska :)

Gammal bild, men det var det som fanns :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: