mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Baka baka liten kaka

Kategori: Allmänt

Jag och Algot bakade en kaka ikväll. Ville baka nåt med citron och kollade lite på lindas bakblogg (hon jonbar för tidningen hembakat och har en jättebra blogg), där finner man alltid massa bra recept och tips. Ikväll fastnade jag för en sockerkaka med citron och kokos. Jag har inte smakat den än, men jag tycker att den ser god ut.. Kanske måste smaka lite och se om utseendet håller vad den lovar eller inte :)


Har även skrivit en lista på kakor som jag ska ha när jag fyller 30. :) har bara skrivit upp 15 sorter än så länge så nu är det ju "bara" 15 kaksorter kvar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: