mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Här händer det inte så mycket

Kategori: Allmänt

Har en period då jag är väldigt dålig på att ta bilder och då blir det inte lika roligt att blogga. Algot hade svårt att somna ikväll, han hade svårt att stanna av och låg mest och rullade runt. Jag har varit till stan och shoppat med min mamma och min syster <3 det blev några fina fynd. Sen fikade vi på stigs och jag testade en semmelwrap, jag tyckte den var jättegod men det blev lite väl mycket av det goda. 


Köpte ett par sandaler till Algot, tanken är att han ska ha dom när han följer med oss ner i källaren men han var inte jätteförtjust i att ha dom på fötterna.. 


Igår hittade Algot nåt han ville ha på biltema. Han skulle absolut inte gå därifrån men tillslut gick det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: