mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Dumma hals!

Kategori: Allmänt

Jag vaknade upp igår med lite ont i halsen, idag är det ännu värre och jag har blivit rejält hes. Imorgon är det sparkfest i byn och då vill jag verkligen inte vara sjuk! Har längtat efter den sen vi fick inbjudan (i början på december) och vi fick det jag ville ha. Allt är planerat in i minsta detalj så jag hoppas förkylningen kan vänta ett par dagar :) 

Ikväll kommer mina bröder på middag, dom ska fira hon som blev 29 år igår (vem nu det kan vara ?;)) har inte gjort nån traditionell tårta, men jag gjorde nåt jag velat testa länge! Hoppas bara att den är god! (Bilden är lånad från jennysmatblogg.damernasvarld.se), mina egna bilder kommer senare då den är helt klar :) just nu står den och hittar till sig i frysen!


Jag tror att Algot är sugen på att gå ut med barnvagnen. Igår så klättrade han upp och satte sig i vagnen och ville inte gå ner. Fyra gånger klättrade han upp där :) så nu ska vi ta oss ut nån dag, men inte idag. Idag ska vi ut med sparken och testa den :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: