mammatillalgot.blogg.se

Den 23 april 2013 så föddes världens charmigaste pojke! Han heter Algot och hans föräldrar kunde inte vara mer stolta! :)

Testar nåt nytt..

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag oftast bloggar från mobilen så är det ju endast mobilbilder som hamnar här på bloggen, men nu sitter jag faktiskt vid datorn! Därför tänkte jag passa på att lägga ut några bilder på vår fina prins med lite bättre bildkvalitet :) 
 
Algot vaknade ca 07.30 och det första han sa var  "maaaamma! starta-an tvn" så då gick vi ner och startade tvn så fick han titta lite på "apoj" (Nicke nyfiken) innan det var dags att fara. Han har verkligen börjat komma igång med talet nu och ibland kan han verkligen aldrig vara tyst (undrar vem han fått det ifrån, hehe) :) 
 
Nu är det dags för lunch och sen ska jag sätta mig och läsa lite mer i boken, men det går lite trögt och motivationen tryter.. Känns som att det är för lång tid kvar till provet och därför har jag lite svårt att motivera mig till att sätta mig ner och öppna tunga boken, men tror att jag har kommit på en lösning på det också! För varje "område" som jag sammanfattar så kan jag göra nåt annat "roligare" (typ städa) en stund så kanske det inte blir lika jobbigt att sätta sig ner. 
 
Jaja, här kommer lite bilder iallafall! 
 
 
 
Avslutar med en bild som bästa Sussie tagit. Vi har gjort till en tradition att besöka fotografen två gånger per år och det är så kul att ha, för bilderna blir så himla fina! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: